REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO FRESZGALLERY.PL
- Definicje
- Postanowienia Ogólne
- Świadczenie Usług Elektronicznych
- Warunki Zawierania Umowy Sprzedaży
- Warunki Rozwiązywania Umów o Świadczenie Usług Elektronicznych
- Płatność
- Dostawa
- Prawo Odstąpienia Od Umowy
- Reklamacje z tytułu niezgodności produktu z Umową sprzedaży
- Dane Osobowe
- Postanowienia końcowe
I. Definicje
Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
- HASŁO – ciąg znaków alfanumerycznych konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, ustalany samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji.
- KLIENT – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia i nie jest ubezwłasnowolniona całkowicie, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest pisemna zgoda jej przedstawiciela ustawowego; a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną a która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej. Klienci mają możliwość zakupu Produktu w Sklepie Internetowym niezależnie od tego czy dokonali założenia Konta.
- KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
- KONSUMENT – osoba fizyczna będąca Klientem, dla której zawarcie Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej nie jest związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu Cywilnego).
- KONTO (KONTO KLIENTA) – podstrona Sklepu, w ramach której gromadzone są m.in. informacje o Zamówieniach Klienta w Sklepie internetowym, do którego dostęp zabezpieczony jest Hasłem.
- PRODUKT – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie internetowym mogąca być przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach oferta była aktualna. Gdyby jednak niektóre z Produktów nie były dostępne, Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Klienta o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
- REJESTRACJA – elektroniczna, jednorazowa procedura zakładania Konta przez Klienta, wymagająca w szczególności podania odpowiednich danych osobowych zgodnie z polami formularza oraz akceptacji Regulaminu.
- SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem www.freszgallery.pl za pośrednictwem którego Klient może zawrzeć Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej.
- SPRZEDAWCA/USŁUGODAWCA – FRESZ Gallery / CeGie Rafał Gołąb, ul. Karmelicka 18/9, 31–128 Kraków, NIP: 6762296746, adres poczty elektronicznej: kontakt@freszgallery.pl, nr telefonu: +48 503148040 (opłata jak za połączenie standardowe – wg cennika właściwego operatora).
- STRONA – Usługodawca, Sprzedawca lub Klient.
- UMOWA SPRZEDAŻY (UMOWA) – umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu Kodeksu cywilnego zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego. Klient oświadcza, że wyraża zgodę na świadczenie w/w usługi z chwilą rozpoczęcia korzystania ze Sklepu.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu i określające istotne jej warunki.
II. Postanowienia Ogólne
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
- Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Sklepie internetowym.
- Warunkiem korzystania ze Sklepu Internetowego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Poprzez rozpoczęcie korzystania ze Sklepu internetowego Klient akceptuje treść Regulaminu.
- Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego następujące Usługi elektroniczne:
a) Konto Klienta w Sklepie internetowym,
b) Interaktywny formularz umożliwiający Klientom złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym.
- Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonej Usługi elektronicznej.
- Minimalne wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
a) Komputer z dostępem do Internetu,
b) Dostęp do poczty elektronicznej,
c) Zalecana rozdzielczość monitora: 1024×768 pikseli,
d) Przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies; Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies; albo Google Chrome w wersji 8 lub nowszej.
III. Świadczenie Usług Elektronicznych
- W ramach Sklepu Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług elektronicznych w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Świadczenie przez Usługodawcę Usług elektronicznych jest bezpłatne.
- Warunki zawierania umów o świadczenie Usług elektronicznych:
a) Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie dokonania Rejestracji.
b) Do dokonania Rejestracji niezbędne jest podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych przez Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz Hasło.
c) Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia korzystania z powyższej Usługi (dodanie Produktu do koszyka).
d) Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie internetowym jest zawierana na czas nieoznaczony.
e) Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia.
- Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług elektronicznych:
a) Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w każdym czasie i bez wskazania przyczyn, z zachowaniem 7–dniowego terminu wypowiedzenia.
b) Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w wypadku, gdy Klient obiektywnie rażąco lub uporczywie narusza Regulamin, w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym. Naruszenie Regulaminu musi mieć charakter obiektywny i bezprawny. Wypowiedzenie może być złożone po bezskutecznym co najmniej jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu. Rozwiązanie umowy następuje w takim wypadku ze skutkiem natychmiastowym.
c) Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony przez którąkolwiek ze Stron nie narusza praw lub świadczeń nabytych przez Strony w czasie trwania umowy.
d) Niezależnie od powyższych postanowień Strony mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia Stron.
IV. Warunki Zawierania Umowy Sprzedaży
- Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny Produktów nie zawierają jednak kosztów dostawy, które – jeżeli występują – są wskazywane w trakcie składania Zamówienia, chyba że informacja zamieszczona w Sklepie mówi inaczej.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży Produktu za pomocą interaktywnego formularza należy zalogować się na swoje Konto lub prowadzić proces zmierzający do zakupu bez logowania (jako tzw. gość), a następnie dokonać wyboru Produktu i złożyć w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty i informacje Zamówienie za pomocą interaktywnego formularza.
- W trakcie składania Zamówienia Klient nie posiadający Konta jest zobowiązany wskazać następujące dane niezbędne do złożenia Zamówienia: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numer telefonu kontaktowego, Produkt, ilość Produktu, miejsce i sposób dostawy Produktu, sposób płatności.
- Złożenie Zamówienia za pomocą interaktywnego formularza następuje w momencie kliknięcia w formularzu pola „Potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłat”.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie (1) potwierdza jego otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego oświadczeniem oraz (2) przyjmuje Zamówienie do realizacji – w tym momencie zostaje złożona oferta zawarcia Umowy sprzedaży.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i przyjęcie go do realizacji następuje przez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości na podany na Koncie lub w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej (adres e-mail), w której określony zostanie również koszt przesyłki Produktu. Klient w terminie 3 dni zobowiązany jest dokonać akceptacji kosztów przesyłki poprzez wysłanie e-maila na adres kontakt@freszgallery.pl, z tą chwilą dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu. W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki we wskazanym terminie, Zamówienie zostanie anulowane.
- W trakcie składania Zamówienia za pomocą interaktywnego formularza – do momentu złożenia Zamówienia – Klient ma możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu internetowego.
- Każdy zakup potwierdzony jest paragonem lub fakturą VAT oraz certyfikatem autentyczności Produktu, które wysyłane są wraz z Produktem lub w osobnej przesyłce.
V. Warunki Rozwiązywania Umów o Świadczenie Usług Elektronicznych
- Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w każdym czasie i bez wskazania przyczyn, z zachowaniem 7–dniowego terminu wypowiedzenia.
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w wypadku, gdy Klient obiektywnie rażąco lub uporczywie narusza Regulamin, w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym. Naruszenie Regulaminu musi mieć charakter obiektywny i bezprawny. Wypowiedzenie może być złożone po bezskutecznym co najmniej jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu. Rozwiązanie umowy następuje w takim wypadku z zachowaniem 14–dniowego okresu wypowiedzenia.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony przez którąkolwiek ze Stron nie narusza praw lub świadczeń nabytych przez Strony w czasie trwania umowy.
- Niezależnie od powyższych postanowień Strony mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia Stron.
VI. Płatność
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
a) przelewem bankowym (dane rachunku bankowego Sprzedawcy wskazane są na stronie Sklepu oraz w wiadomości e-mail przesłanej do Klienta po złożeniu Zamówienia),
b) przy odbiorze osobistym.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy sprzedaży przelewem w terminie 3 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail zgodnie z § 4 ust. 8, za datę zapłaty uważa się dzień wpływu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy albo przy odbiorze osobistym Produktu.
- W przypadku wyboru opcji przelewu bankowego, Produkt zostanie wysłany Klientowi po zaksięgowaniu środków pieniężnych na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- W wypadku Klientów nie będących jednocześnie Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części.
VII. Dostawa
- Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych licząc od dnia, w którym została zawarta Umowa sprzedaży.
- Sprzedawca dostarczy Produkty zgodnie z wyborem Klienta:
a) za pośrednictwem przewoźnika wskazanego w trakcie składania Zamówienia,
b) poprzez odbiór osobisty,
- Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Koszty dostawy zostaną wyraźnie wskazane w wiadomości wysłanej zgodnie z postanowieniami § 4 ust. 8
- Każda przesyłka z Produktem wysyłana przez Sprzedawcę jest ubezpieczona oraz nadana w trybie chronionym.
- Klient odbierając przesyłkę z Produktem zobowiązany jest sprawdzić jej stan. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania zobowiązany jest, aby w obecności kuriera, sporządzić protokół szkody, który wraz z ewentualną reklamacją powinien zostać niezwłocznie przesłany do Sprzedawcy.
VIII. Prawo Odstąpienia Od Umowy
- Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu: Wzór_odstąpienia_od_umowy_FRESZ Gallery, na adres: FRESZ Gallery / CeGie Rafał Gołąb, ul. Karmelicka 18/9, 31–128 Kraków lub na adres poczty elektronicznej: kontakt@freszgallery.pl
- Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży liczy się od dnia wydania Produktu (doręczenia).
- W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli Konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
- Zwracany przez Konsumenta Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, wraz z Produktem Konsument winien odesłać otrzymane dokumenty określone w § 4 ust. 10.
- Konsument zobowiązany jest również ubezpieczyć przesyłkę z Produktem na kwotę odpowiadającą cenie Produktu oraz wysłać ją jako przesyłkę chronioną.
- Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli,
h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,
i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
k) zawartej w drodze aukcji publicznej,
l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,
m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
IX. Reklamacje z tytułu niezgodności produktu z Umową sprzedaży
- Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży:
a) Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
b) Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres: FRESZ Gallery / CeGie Rafał Gołąb, ul. Karmelicka 18/9, 31–128 Kraków lub na adres poczty elektronicznej: kontakt@freszgallery.pl, w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
c) W treści zgłoszenie reklamacyjnego Klient powinien, w miarę możliwości, podać:
- opis wady, w tym zwłaszcza na czym wada polega,
- datę ujawnienia wady,
- stanowisko Klienta w przedmiocie reklamacji, Jego oczekiwania. Brak wskazanych elementów nie wpływa na możliwość rozpatrzenia reklamacji dokonanej przez Klienta będącego Konsumentem, może jednak znacznie przyczynić się do sprawnego jej rozpatrzenia.
d) Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.
e) Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej (jeżeli Produkt taką posiada).Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014.827) oraz postanowień Kodeksu Cywilnego. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres: FRESZ Gallery / CeGie Rafał Gołąb, ul. Karmelicka 18/9, 31–128 Kraków lub na adres poczty elektronicznej: kontakt@freszgallery.pl. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.
X. Dane Osobowe
- Administratorem danych osobowych Klienta zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest FRESZ Gallery / CeGie Rafał Gołąb, ul. Karmelicka 18/9, 31–128 Kraków, NIP: 6762296746, adres poczty elektronicznej: kontakt@freszgallery.pl, nr telefonu: +48 503148040 (opłata jak za połączenie standardowe – wg cennika właściwego operatora).
- Dane osobowe Klienta zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji zawartej z nim Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej oraz do celów marketingowych.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej skutkuje odmową zawarcia tejże umowy. Dane niezbędne do zawarcia Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej wskazane są także każdorazowo na stronie internetowej Sklepu internetowego.
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie, na podany przez niego adres e-mail, informacji handlowych pochodzących od Sprzedawcy.
- Klient wypełniając formularz rejestracji swojego konta zobowiązany jest do podania prawdziwych danych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez osoby trzecie na skutek działań Klientów sklepu internetowego, w szczególności podania nieprawdziwych danych lub dokonania zakupów na rachunek osób trzecich.
XI. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014.827), Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.); Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wybór prawa polskiego nie pozbawia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa jakie byłoby właściwe w braku wyboru, tj. prawa państwa, w którym Konsument ma miejsce zwykłego pobytu, a przedsiębiorca (1) wykonuje swoją działalność gospodarczą lub zawodową w państwie, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu; lub (2) w jakikolwiek sposób kieruje taką działalność do tego państwa lub do kilku państw z tym państwem włącznie; a umowa wchodzi w zakres tej działalności.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu ze względu na ważne przyczyny. Zmieniony Regulamin wiąże Klientów jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego (tj. Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach) i Klient nie wypowiedział umowy o charakterze ciągłym w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw lub świadczeń nabytych Klientów, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone lub realizowane Zamówienia i zawarte Umowy sprzedaży, które realizowane będą na zasadach dotychczasowych. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Konsument ma prawo odstąpienia od umowy.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Regulamin Sklepu internetowego jest dostępny pod adresem: https://freszgallery.pl/regulamin/ oraz jest dostarczany nieodpłatnie Klientowi (drogą elektroniczną) na każde jego żądanie.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy sprzedaży i umowy o świadczenie Usługi elektronicznej następuje poprzez udostępnienie Regulaminu na stronach wskazanych w § 10 ust. 4.
- Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest jednocześnie Konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, Sprzedawcą a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
Poprzedni regulamin do pobrania: REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO FRESZGALLERY – archiwalny